Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jeppu, the admin esittäytyy

Siirry alas

Jeppu, the admin esittäytyy Empty Jeppu, the admin esittäytyy

Viesti  Jeppu 16.03.11 18:09

Olen siis Jeppu, Inunin ylläpitäjä ja tämän foorumin admin. Ja kukaan ei toki tunne minua, eihän, eihän? ^^
Syntymäpäiväni on 28.3 ja olen vuosimallia -96, eli tällä hetkellä olen 14-vuotias tyttönen. Horoskooppimerkiltäni olen oinas/rotta. :3

Kuten jo olettaa saatta, pidän erittäin paljon mangasta ja animesta, erityisesti edellä mainitusta. Myös japanilaiset roolipelit ja muotityylit ovat lähellä sydäntäni. Pidän todella paljon piirtämisestä, tarinoiden kirjoittamisesta, koneella olosta (heh) sekä ulkona Nipsu-koirani kanssa lenkkeilystä. Addiktoidun myös helposti erilaisiin asioihin, kuten nettielämään ja rusinapulliin. ;D

Vieraampien seurassa hieman ujompi, mutta omassa kaveriporukassani olen hyvinkin puhelias ja hulluteleva. Toisinaan kuulen, että olen hauska ja hyvä piirtämään. Olen myös kova unelmoimaan, ja pidän romantiikasta. <3 Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö kunnon toiminta vetoaisi minua yhtälailla. >:D
Ulkonäöstäni myös sen verran, että pituutta löytyy sellaiset n. 160cm, ja hiukseni ovat vaaleanruskeat ja hieman kiharat, olkapäille ulottuvat. Pukeudun usein aamun mielialani mukaisiin vaatteisiin, eikä minulla ole varsinaista "tyyliä" johon pukeudun. Toisinaan käytän ihan tavallisia vaatteita, joihin yritän suosia värejä, ja toisinaan hieman goottityylisiä vaatteita, joissa mielellään hieman lolitamaisuutta pitsien yms. kera. :)

Lempi...
manga: Kamikaze Kaitou Jeanne, Fruits Basket
anime: Fairy Tail
seiyuut: Aya Hirano, Romi Paku ja Yuichi Nakamura
musiikkityyli: jrock/jpop
väri: vihreä, vaaleanpunainen ja punainen
viikonpäivä: lauantai
ruoka: kiinalainen <3
juomat: maito ja appelsiinimehu

Alright, that's it. ^____^
Jeppu
Jeppu
kami-sama
kami-sama

Viestien lukumäärä : 137
Liittymispäivä : 14.03.2011
Ikä : 28

http://inuni.arkku.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa