Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yuuka-chan täällä; tervehdys!

3 posters

Siirry alas

Yuuka-chan täällä; tervehdys! Empty Yuuka-chan täällä; tervehdys!

Viesti  Yuuka 17.03.11 17:19

Tervehdys kaikille!

Nyt kun Inuni sai fooruminsa takaisin niin päätin minäkin pujahtaa tänne teidän kiusaksenne. Minut siis ennen tunnettiin [ja jotkut tuntevat vielä nykyäänkin] nimellä Kimberly mutta nykyisin olen kyllä ihan Yuuka.

Animesta ja mangasta pidän tosi paljon ja se näkyy myös piirustusharrastuksessani. Piirtelen siis paljon anime/manga-tyylillä ja lueskelen paljon manga-kirjoja.

Ulkonäöstäni kertoilen sellaista, että olen noin 174cm pitkä, minulla on takaa lyhyet hiukset ja edestä vähän pidemmät; hiusten väri on musta ja punaisia raitoja niistä löytyy. Varsinaista vaatetustyyliä minulla ei varsinaisesti ole mutta tykkään käyttää enimmäkseen mustia tai tummia vaatteita. Joskus kyllä heittäydyn sitten ihan hurjaksi ja pukeudun värikkäästi mutta sitten täytyy kyllä olla jo mielellään jokin tapahtuma kyseessä.

Musiikki makuni on laaja mutten kyllä kuuntele mitään sinfonioita saati sitten klassista musiikkia. Melkein kaikki muu sitten käykin. Manga kirjastoni sisältää enimmäkseen shounen ai/yaoi-kirjallisuutta mutta on siellä muutamia muitakin genrejä sisältäviä kirjoja. Olen jossain vaiheessa myös rakentamassa uutta sivustoa joka pohjautuu shounen ai/yaoi-genreen mutta siihen voi mennä vielä hetkinen taikka kaksi ennen kuin kyseinen sivusto valmistuu.

Hhmm.. Mitähän muuta minä vielä kertoilisin... No jos jolle kulle tulee mieleen kysyä jotain niin saa vapaasti kysyä. Minen purematta niele. Twisted Evil No ei. En mine purekaan joten kysykää vapaasti.

Nyt minä kipittelen tästä tutkimaan foorumia ja postaamaan muihinkin alueisiin.
Yuuka
Yuuka
enkeliharjoittelija
enkeliharjoittelija

Viestien lukumäärä : 62
Liittymispäivä : 17.03.2011
Ikä : 35
Paikkakunta : Outokumpu

Takaisin alkuun Siirry alas

Yuuka-chan täällä; tervehdys! Empty Vs: Yuuka-chan täällä; tervehdys!

Viesti  Jeppu 17.03.11 19:10

tervetuloa vaan mukaan porukkaan, Yuuka! <3 mukavaa kun tulit. ^___^
jesh, joku muukin täällä foorumilla kävijöistä siis pitää lisäkseni shonen-aista ja yaoista~~ niitä sivujasi sitten vain innolla odottelemaan... ;)
Jeppu
Jeppu
kami-sama
kami-sama

Viestien lukumäärä : 137
Liittymispäivä : 14.03.2011
Ikä : 28

http://inuni.arkku.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Yuuka-chan täällä; tervehdys! Empty Vs: Yuuka-chan täällä; tervehdys!

Viesti  Fin 17.03.11 19:12

Jee, tervetulloo ! :33
Fin
Fin
enkeliharjoittelija
enkeliharjoittelija

Viestien lukumäärä : 87
Liittymispäivä : 15.03.2011
Ikä : 27

http://nihon.arkku.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Yuuka-chan täällä; tervehdys! Empty Vs: Yuuka-chan täällä; tervehdys!

Viesti  Yuuka 17.03.11 19:24

Jeppu kirjoitti:tervetuloa vaan mukaan porukkaan, Yuuka! <3 mukavaa kun tulit. ^___^
jesh, joku muukin täällä foorumilla kävijöistä siis pitää lisäkseni shonen-aista ja yaoista~~ niitä sivujasi sitten vain innolla odottelemaan... Wink

Kiitukseni. ^w^ Sen sivuston valmistuminen todellakin on hitaamman puoleista mutta lupaan kyllä ilmoitella hetimmiten kunhan sivusto joskus avautuu. Eihän sitä tiedä josko joskus meidän sivustomme olisivatkin yhteistyössä kunhan Inuniin vapautuisi affipaikkoja... ja minä saisin sivustoni alkujaankin valmiiksi.. Vai oletko sitä vastaan, että affisivustolta löytyy shounen ai/yaoiin liittyvää materiaalia?


Fin kirjoitti:Jee, tervetulloo ! :33

Kiitus, kiitus kovasti ^w^
Yuuka
Yuuka
enkeliharjoittelija
enkeliharjoittelija

Viestien lukumäärä : 62
Liittymispäivä : 17.03.2011
Ikä : 35
Paikkakunta : Outokumpu

Takaisin alkuun Siirry alas

Yuuka-chan täällä; tervehdys! Empty Vs: Yuuka-chan täällä; tervehdys!

Viesti  Jeppu 17.03.11 19:34

Yuuka kirjoitti:Eihän sitä tiedä josko joskus meidän sivustomme olisivatkin yhteistyössä kunhan Inuniin vapautuisi affipaikkoja... ja minä saisin sivustoni alkujaankin valmiiksi.. Vai oletko sitä vastaan, että affisivustolta löytyy shounen ai/yaoiin liittyvää materiaalia?

Tosiaan, kenties sivuista tulisikin joskus affeja. Ja ainakin muuten tulen aina viekkuun kiehnäämään, ettei minusta eroon pääse. ;3 Eeikä sen pitäisi haitata mitään affeuden kanssa, kunhan sivuilla vain on merkintä sisällöstä. :---D
Jeppu
Jeppu
kami-sama
kami-sama

Viestien lukumäärä : 137
Liittymispäivä : 14.03.2011
Ikä : 28

http://inuni.arkku.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Yuuka-chan täällä; tervehdys! Empty Vs: Yuuka-chan täällä; tervehdys!

Viesti  Yuuka 17.03.11 19:44

Jeppu kirjoitti:Tosiaan, kenties sivuista tulisikin joskus affeja. Ja ainakin muuten tulen aina viekkuun kiehnäämään, ettei minusta eroon pääse. ;3 Eeikä sen pitäisi haitata mitään affeuden kanssa, kunhan sivuilla vain on merkintä sisällöstä. :---D

No sivustolla on kyllä varoitettu moneen kertaan sisällöstä joten siitä ei pitäisi olla ongelmaa. 83 Melkein joka nurkan takaa ponnahtaa varoitusbanneri naamalle~~ Kjeh, no ei nyt sentään mutta kyllä sivustolla tullaan varoittamaan sisällöstä joten jos tahdot edelleenkin tulla viekkuun niin tervetulemast sitten vahain kunhan se sivusto nyt valmistunee ^w^
Yuuka
Yuuka
enkeliharjoittelija
enkeliharjoittelija

Viestien lukumäärä : 62
Liittymispäivä : 17.03.2011
Ikä : 35
Paikkakunta : Outokumpu

Takaisin alkuun Siirry alas

Yuuka-chan täällä; tervehdys! Empty Vs: Yuuka-chan täällä; tervehdys!

Viesti  Jeppu 17.03.11 19:57

Noo se nyt oli jo arvattavissakin, ettet unohda varoituksia sivuiltasi. ;) Ja sitä paitsi, parempi liikaa varoituksia kuin kymmenet "miksei täällä varoitettu sisällöstä?! nyt traumatisoiduin!!" -viestit viekkua spämmäämässä. 8)
Ja nyt odotus vain kasvaa ja kasvaa ja kasvaa... Toivottavasti saisit sivut jo joskus lähitulevaisuudessa valmiiksi, min odottelen innolla. ^w^
Jeppu
Jeppu
kami-sama
kami-sama

Viestien lukumäärä : 137
Liittymispäivä : 14.03.2011
Ikä : 28

http://inuni.arkku.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Yuuka-chan täällä; tervehdys! Empty Vs: Yuuka-chan täällä; tervehdys!

Viesti  Yuuka 17.03.11 20:14

Toden totta. Sellaiset viestit viekussa kyllä osaavat joskus olla melkoisen ärsyttäviä mutta yritän kuitenkin tehdä ne sivut nyt todella huolella ja laitella kaiken kuntoon ennen avaamista. ^w^ Rakentelen sitä sivustoa siis tässä samalla koko ajan joten kyllä sen pitäisi parissa viikossa olla valmiina. Toisaalta koska käyn tällä hetkellä itse töissä niin en ole varma ehdinkö aina tekemään sivuja mutta yritän kuitenkin parhaani; ja täällä foorumilla aion myös olla istumassa kuin tatti~~ >3
Yuuka
Yuuka
enkeliharjoittelija
enkeliharjoittelija

Viestien lukumäärä : 62
Liittymispäivä : 17.03.2011
Ikä : 35
Paikkakunta : Outokumpu

Takaisin alkuun Siirry alas

Yuuka-chan täällä; tervehdys! Empty Vs: Yuuka-chan täällä; tervehdys!

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa