Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Arvostele edellisen käyttäjän avatar

3 posters

Siirry alas

Arvostele edellisen käyttäjän avatar Empty Arvostele edellisen käyttäjän avatar

Viesti  Yuuka 17.03.11 19:55

Muistaako kukaan kun Sayonaran foorumilla oli tämän tyylinen topic jossa kävijät saivat arvostella aina edellisen postaajan avatarin sekä allekirjoituksen? No jos ette muista niin eipä hätiä mitiä. Minä nimittäin päätin perustaa sellaisen aiheen tännekin joten nyt jokainen pääsee arvostelemaan edellisen käyttäjän avatarin ja allekirjoituksen.

Huomioikaa, että arvostelussa tulisi mielellään lukea enemmänkin kuin "ihan jees" tai "iha ok". Arvostelkaa avatarin sopivuutta allekirjoitukseen, miettikää värejä, arvioikaa avatarin selkeyttä, onko avatar mielestänne hyvä vaiko huono ja miksi, onko avatar mieleenpainuva vaiko ei ja tekeekö avatar/allekirjoitus sinuun hyvän vaiko huonon vaikutuksen. Muutakin saa toki keksiä ja kertoa mielipiteensä mutta älkää kuitenkaan haukkuko kenenkään avataria tai allekirjoitusta lyttyyn. Rakentava kritiikki on aina hyvästä mutta muistakaa käyttäytymissäännöt arvostellessanne avatareja.

No minulla nyt ei ole ketään arvosteltavana koska olen ensimmäinen postaaja joten seuraava postaaja saa sitten arvostella minun avatarini sekä allekirjoitukseni.
Yuuka
Yuuka
enkeliharjoittelija
enkeliharjoittelija

Viestien lukumäärä : 62
Liittymispäivä : 17.03.2011
Ikä : 35
Paikkakunta : Outokumpu

Takaisin alkuun Siirry alas

Arvostele edellisen käyttäjän avatar Empty Vs: Arvostele edellisen käyttäjän avatar

Viesti  Jeppu 17.03.11 20:14

Ooh, muistan tämän jutun vielä Sayonaran foorumilta, nostalgista~~ *o*

Mutta juu, itse asiaan. Tuntuu jotenkin tökeröltä olla foorumin perustaja ja silti

Avatarisi on mielenkiintoinen, erilaisia tunteita herättävä. Kun sitä katsoo tarkemmin, kuvalle löytyy monta eri merkitystä ja tapoja katsoa sitä on niin monia. ^^ Ava on yksinkertainen, mutta kenties se onkin nimenomaan osasyynä sen kiehtovuuteen.
Allekirjoitus on myös avaan sopiva, ja kokonaisuutena ne antavat sellaisen... hieman "mystisen" kuvan. :3
Jeppu
Jeppu
kami-sama
kami-sama

Viestien lukumäärä : 137
Liittymispäivä : 14.03.2011
Ikä : 28

http://inuni.arkku.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Arvostele edellisen käyttäjän avatar Empty Vs: Arvostele edellisen käyttäjän avatar

Viesti  Yuuka 17.03.11 20:24

Kiitokset arvostelustasi Jeppu. ^w^ Nyt minä arvostelen vielä sinen avasi ja allekirjoituksesi niin sitten muutkin saavat vuoronsa jonossa.

Eli sinun avatarisi herättää minussa heti lämpimiä tunteita. Siinä oleva hahmo on vähän niin kuin sellainen halittava pehmolelu jonka tahtoisi rutistaa syliin ja paijata hiukset pörrölle. Hahmon sylissä olevat pienet nuket ovat myös hyvin suloisia ja ne tuovat kuvaan sellaista suloisuutta jota harvoin näkee. En osaa sanoa miksi mutta jotenkin tämä avatar tuo minulle mieleen joulun. Ehkä se johtuu väreistä tai lämpimästä tunnelmasta mutta jostakin syystä niin tapahtuu. Avatar on kuitenkin todella nätisti tehty ja siinä päällä kulkevat hailakat viivat tuovat avatariin syvyyttä ja saavat minut pitämään siitä yhä enemmän.

Allekirjoituksesta sitten, että se omalla tapaansa sopii avatariin ja on piristävää väriä tuova. Ainoa asia jonka miinuksena sanoisin on, että tuo "hey, watch out for chockopockys! :---3"-kohta ei minusta oikein avatariin sovi mutta se on muuten oiva lisä allekirjoitukseen.
Yuuka
Yuuka
enkeliharjoittelija
enkeliharjoittelija

Viestien lukumäärä : 62
Liittymispäivä : 17.03.2011
Ikä : 35
Paikkakunta : Outokumpu

Takaisin alkuun Siirry alas

Arvostele edellisen käyttäjän avatar Empty Vs: Arvostele edellisen käyttäjän avatar

Viesti  Õis 19.03.11 19:40

Yuukan avatar tuntuu minun silmiini liian täyteenahdetulta, ahtaalta. Ava toimii parhaiten, jos siinä on "tilaa". En osaa selittää sitä paremmin. Avasta löytää erilaisia tasoja, kun sitä katsoo kriittisella silmällä. Silmät ja suu tulevat hyvin esille kuvasta, mutta jostain syystä nenä ja muut kasvonpiirteet jäävät vähemmälle, vaikka ne ovatkin kuvassa heinot. Ava toimii sivuttain loistavasti. Reunat rajaavat avan hyvin, mutta estävät tietynlaisen mielellisen jatkumon (tämän takia en henk. koht. pidä reunoista avoissa) ja tekevät siitä ahtaamman näköisen.

Allekirjoitus toimii avan kanssa, vaikka olisin saattanut käyttää erilaisia väriyhdistelmiä. Teksti kuitenkin luo hienon kokonaisuuden, juuri tällaista kokonaisuuksina mietittyjä ava+allkirjoitus-yhdistelmiä arvostan.
Õis
Õis
enkeliharjoittelija
enkeliharjoittelija

Viestien lukumäärä : 35
Liittymispäivä : 18.03.2011
Ikä : 29
Paikkakunta : Puutarhapaikkakunta

http://piecelove.arkku.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Arvostele edellisen käyttäjän avatar Empty Vs: Arvostele edellisen käyttäjän avatar

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa