Foorumi avattu!
3 posters
:: Foorumi :: Foorumista
Sivu 1 / 1
Foorumi avattu!
Jeei, Inunin foorumi on taas palannut! ^o^ *tuulettaa* Kyllä siihen paluuseen se lähemmäs kaksi vuotta meni, mutta täällä sitä taas ollaan. :)
Toivottavasti mahdollisimman moni kiinnostuisi ja innostuisi tästä foorumista, ja puheenaiheita saataisiin oooikein paljon aikaan. Liittykää kaikki ihmeessä mukaan, niin saadaan tänne jo heti alusta saakka eloa.
Aloittakaa uusia aiheita, kirjoittakaa jo olemassa oleviin aiheisiin, kirjoittakaa itsestänne ja omista jutuistanne...Muistakaa silti käydä kääntymässä myös sääntöjen luku -alueella. ;---)
Mukavia foorumihetkiä kaikille! <3
Toivottavasti mahdollisimman moni kiinnostuisi ja innostuisi tästä foorumista, ja puheenaiheita saataisiin oooikein paljon aikaan. Liittykää kaikki ihmeessä mukaan, niin saadaan tänne jo heti alusta saakka eloa.
Aloittakaa uusia aiheita, kirjoittakaa jo olemassa oleviin aiheisiin, kirjoittakaa itsestänne ja omista jutuistanne...Muistakaa silti käydä kääntymässä myös sääntöjen luku -alueella. ;---)
Mukavia foorumihetkiä kaikille! <3
Vs: Foorumi avattu!
Jee, viimeinkin! ^^
Toivotaan, että tänne tulee törkeesti porukkaa, koska joo... :p Oon kaivannut forea, jonne kirjoitella kaikkea, koko ajan. ;p
EDIT// oon toukkaxd
Toivotaan, että tänne tulee törkeesti porukkaa, koska joo... :p Oon kaivannut forea, jonne kirjoitella kaikkea, koko ajan. ;p
EDIT// oon toukkaxd
Ehehe, ei toki menny kauaa tän foren uudelleenpystyttämisessä. ;) toivottavasti tänne tosiaan saadaan paljon porukkaa, nii saadaan kunnon hauskas keskustelut käyntiin! ^_____^
viimeks on menny "vähän" offailun puolelle mutta hys siitä, täällä parannetaan tapamme :D
viimeks on menny "vähän" offailun puolelle mutta hys siitä, täällä parannetaan tapamme :D
Toivotaan niin! Huomasinpahan, että sivujen teko/päivittely on jäänyt vähäsen kun tämän paikan löysin. ^^ No, mielelläänhän aikaansa tällaiseen hienoon paikkaan käyttää. = )
Hih. ^____^ foorumit on kivoja, niille hukkuu yllättävän paljon aikaa kun oikein innostuu. :D
:: Foorumi :: Foorumista
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa