Flower täällä ^^
4 posters
:: Foorumi :: Uudet käyttäjät
Sivu 1 / 1
Flower täällä ^^
Heipsan! Olen Flower, syntynyt vuonna -98 eli nyt 13- votias tyttö. Pidän mangasta ja animesta ja pyöritänkin omia sivujani, joka kulkee nimellä Manga & Magia, mutta tauolla ovat tällä hetkellä.
Lempimangojani ovat Time Stranger Kyoko ja Shugo Chara. Animea en olekkaan katsonut kuin yhtä ja se on Tokyo Mew Mew, joten kai se on lempianimeni. Muita mangoja, mistä pidän, on kaikki Arina Tanemuran mangat, Hän piirtää tossi hyvin.
Muuta minusta: Tykkään ihan valtavasti lukea. Eikä siis ihmekkään, kun olen innostunut mangasta näin paljon. Kokkailla tykkään myös.
Eipä siinä muuta, kivaa, että Inuniin tuli tämä foorumi. ^^
Lempimangojani ovat Time Stranger Kyoko ja Shugo Chara. Animea en olekkaan katsonut kuin yhtä ja se on Tokyo Mew Mew, joten kai se on lempianimeni. Muita mangoja, mistä pidän, on kaikki Arina Tanemuran mangat, Hän piirtää tossi hyvin.
Muuta minusta: Tykkään ihan valtavasti lukea. Eikä siis ihmekkään, kun olen innostunut mangasta näin paljon. Kokkailla tykkään myös.
Eipä siinä muuta, kivaa, että Inuniin tuli tämä foorumi. ^^
Vs: Flower täällä ^^
Yoosh, heipparallaa ja tervetuloa mukaan foorumille Flower~! ^w^
// hitsit Fin, kerkesit kirjoittaa ennen mua D:<
// hitsit Fin, kerkesit kirjoittaa ennen mua D:<
Vs: Flower täällä ^^
Tervetuloa joukkoon myös minun puolestanih~~ ^w^ Vietetään yhdessä hauskaa aikaa täällä ja tehdään tästä foorumista suosittu~~
Yuuka- enkeliharjoittelija
- Viestien lukumäärä : 62
Liittymispäivä : 17.03.2011
Ikä : 36
:: Foorumi :: Uudet käyttäjät
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa