Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Söhryjä, tuhruja ja töhryjä tekijänään Õis

4 posters

 :: Fanialue :: Fanart

Siirry alas

Söhryjä, tuhruja ja töhryjä tekijänään Õis Empty Söhryjä, tuhruja ja töhryjä tekijänään Õis

Viesti  Õis 18.03.11 20:39

Täällä siis joitan töhryjäni esillä. Laitan vain animanga-aiheisia kuviani esille, muita voi katsella joko deviantART-tililläni tai personal-/taidesivullani Nuoskalumessa. Vuodne 2011 töitä ei ole, koska en ole vielä postannut niitä Nuoskalumeen, jonka kautta satate nämä. Mahdolliset spoilerit merkitty erikseen, mutten niitä heitä laatikoihin, koska en näe sille tarvetta, koska ne eivät ole suoraan näkyvissä. Uusimmasta vanhimpaan (ylhäältä alas), ainakin suunnilleen.

Kommentit tekevät piirtäjän iloiseksi.

Fly with me in the Halloween night
Tehty: Lokakuu 2010
Sarja: Naruto
Muuta: tehty deviantARTin ItaSaku-ryhmän Halloween-kilpailuun, jossa tulin toiselle sijalle. Tekeminen oli hauskaa, vaikkakin melko haastavaa. Mustat tussit ja ProMarkerit käytössä tässä työssä.

Broken mirror
SPOILER!
Tehty: Toukokuusta kesäkuuhun 2010
Sarja: Vampire Knight
Muuta: Ensimmäisiä vesiväripaperille tekemiäni töitä. Olen tähän todella tyytyväinen, koska värien kanssa oli vaikeaa. Kuvassa on tiettyä symboliikkaa. vesivärit ja lyijykynä.

Lost without you
Tehty: Toukokuu 2010
Sarja: Naruto
Muuta: Pienen ItaSaku intouden (vaikka lempiparejani se onkin) tuotos. En muista tekemisestä mitään, mutta olen tähän suhteellisen tyytyväinen. ProMarkerit, mustat tussit ja korjauslakka.

Photographies
Tehty: Toukokuu 2010
Sarja: Fullmoon wo Sagashite
Muuta: tehty Himitsun piirrustuskisaan, plakkarrin tuli toinen sija. Aiheena oli kesäloma. Työhön käytetty mustia tusseja, ProMarkereita ja stabiloita.

Necklaces
Tehty: Toukokuu 2010
Sarja: Kamikaze Kaitou Jeanne
Muuta: Minulle KKJ.stä fanartin tekeminen on aina ollut jotenkin tabu. Tämä on kolmas valmistunut KKJ arttini ja ensimmäinen johon olin tyytyväinen. Tehty mustilla tusseilla, ProMarkereilla ja Stabiloilla.

HijiGin
Tehty: Huhtikuu 2010
Sarja: Gintama
Muuta: Suuren Ginatma-faniuden tuotos lempiparistani (Hijikata/Gintoki). Sisältää lievän inside vitsin minun ja erään kaveirni välillä. Tehty mustilla tusseilla, ProMarkereilla ja vesiväreillä.

Just a little loveletter
Tehty: Helmikuu 2010
Sarja: Shinshi Doumei Cross
Muuta: Piirretty kaverin pyynnöstä: Senri-sensei ja Mailman (postinjakaja) yhdessä. Kuvasta saa päätellä juuri sitä mitä huvittaa. Mustat tussit ja puuvärit.

We met in the dark night
Tehty: Heinäkuu 2009
Sarja: Naruto
Muuta: tehty kaudella, jolloin inhosin omaa kädenjälkeäni erityisen paljon. Ensimmäinen työ, jota sorkin Gimpillä. Stabilot, ProMarkerit, mustat tussit ja Gimp.

Behind the mask of Jonathan
SPOILER!
Tehty: kevättalvella 2009
Sarja: Fullmoon wo Sagashite
Muuta: Tehty Himitsun vuoden 2009 piirrustuskisaan, pokkasin ensimmäisen palkinnon mustavalko-sarjassa. Mustat tussit ja harmaasävytussit.

Don't ever leave me
Tehty: Helmikuu 2009
Sarja: Naruto
Muuta: Ei ehkä teknisesti paras kuva, mutta minulle rakas (ehkäpä siksi että pilasin paitani tusseilla tätä tehdessäni). Mustat tussit, stabilot ja erittäin randomit väritussit.

Memories are parts of my love
Tehty: Marraskuu 2008
Sarja: Naruto
Muuta: Oma OC:ni ja Itachi. Kuvat liittyvät kirjoittamaani fanfictioniin. Insipiraatiota sain Arina Tanemuralta. Tehty mustilla tusseilla ja puuväreillä kahdelle A4:lle.


Viimeinen muokkaaja, Õis pvm 19.03.11 11:35, muokattu 1 kertaa
Õis
Õis
enkeliharjoittelija
enkeliharjoittelija

Viestien lukumäärä : 35
Liittymispäivä : 18.03.2011
Ikä : 29
Paikkakunta : Puutarhapaikkakunta

http://piecelove.arkku.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Söhryjä, tuhruja ja töhryjä tekijänään Õis Empty Vs: Söhryjä, tuhruja ja töhryjä tekijänään Õis

Viesti  Jeppu 18.03.11 21:59

Oi että minä sitte rakastan kättesi jälkeä, olenkin kuviasi useaan otteeseen käyny Nuoskiksessa ihailemassa. ;) ihanaa että laitoit niitä vielä tännekin esille. ^^

Kuvissasi on aina niin ihana tunnelma, ja tyylisi on kaunista. :3 niitä katsellessa tulee hyvälle mielelle, ja ne herättävät ihanasti tunteita. ^^

Pakko vielä näin mainita, että ehdottomat lempparini ovat Broken mirror sekä Don't ever leave me. <3
Jeppu
Jeppu
kami-sama
kami-sama

Viestien lukumäärä : 137
Liittymispäivä : 14.03.2011
Ikä : 28

http://inuni.arkku.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Söhryjä, tuhruja ja töhryjä tekijänään Õis Empty Vs: Söhryjä, tuhruja ja töhryjä tekijänään Õis

Viesti  Fin 18.03.11 22:59

Ah, ihania nää! ^^
Toi Don't Ever Leave Me oli tosi tosi ihana, mutta sitten kanssa tää Photographies juttu oli hieno. Tai siis, että olit tehnyt noin monta pikku kuvaa kuvan sisälle niin se oli hienoa. :3 Osaan taas vaihteeksi selittää. ;---))
Fin
Fin
enkeliharjoittelija
enkeliharjoittelija

Viestien lukumäärä : 87
Liittymispäivä : 15.03.2011
Ikä : 27

http://nihon.arkku.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Söhryjä, tuhruja ja töhryjä tekijänään Õis Empty Vs: Söhryjä, tuhruja ja töhryjä tekijänään Õis

Viesti  Õis 19.03.11 19:55

Jeppu kirjoitti:Oi että minä sitte rakastan kättesi jälkeä, olenkin kuviasi useaan otteeseen käyny Nuoskiksessa ihailemassa. Wink ihanaa että laitoit niitä vielä tännekin esille. ^^

Kuvissasi on aina niin ihana tunnelma, ja tyylisi on kaunista. :3 niitä katsellessa tulee hyvälle mielelle, ja ne herättävät ihanasti tunteita. ^^

Fin kirjoitti:Toi Don't Ever Leave Me oli tosi tosi ihana, mutta sitten kanssa tää Photographies juttu oli hieno. Tai siis, että olit tehnyt noin monta pikku kuvaa kuvan sisälle niin se oli hienoa. :3 Osaan taas vaihteeksi selittää. ;---))

Kiitoksia kommenteista. Kun piirrän, vuodatan tunteitani paperille, joten on hienoa saada muutkin tuntemaan asioita kuvieni kautta. En kyllä ole koskaan ymmärtänyt mikä niin monia ihmisiä viehättää Don't ever leave me:ssä, mutta ehkä minun ei tarvitsekaan ymmärtää.
Õis
Õis
enkeliharjoittelija
enkeliharjoittelija

Viestien lukumäärä : 35
Liittymispäivä : 18.03.2011
Ikä : 29
Paikkakunta : Puutarhapaikkakunta

http://piecelove.arkku.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Söhryjä, tuhruja ja töhryjä tekijänään Õis Empty Vs: Söhryjä, tuhruja ja töhryjä tekijänään Õis

Viesti  Flower 30.07.11 10:50

Kerrassaan ihania kuvia! Osaisimpa minäkin piirtää yhtä hyvin. Enpä ole tosin paljoa koittanutkaan...
Mutta siis tuo Don´t Ever leave Me on paras minun mielestäni. = )
Flower
Flower
enkeliharjoittelija
enkeliharjoittelija

Viestien lukumäärä : 89
Liittymispäivä : 17.03.2011
Ikä : 26

http://metm.suntuubi.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Söhryjä, tuhruja ja töhryjä tekijänään Õis Empty Vs: Söhryjä, tuhruja ja töhryjä tekijänään Õis

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 :: Fanialue :: Fanart

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa